FAQ


pytania i odpowiedzi

Oferta i składanie zamówień

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

  • Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto
  • O każdym etapie informujemy również drogą mailową

Gdzie znajdę rachunek?

Rachunek elektroniczny załączamy do powiadomienia mailowego o wysłaniu towaru

Czas realizacji zamówienia

Towar wysyłamy do 72 godzin od zaksięgowania wpłaty w dni robocze. Gwarantujemy otrzymanie przesyłki do 10 dni roboczych.

Czy wybrany przeze mnie towar jest dostępny?

Dostępność towarów w magazynie wysyłkowym można sprawdzić bezpośrednio na naszej stronie. Szczegółowa informacja widoczna jest na karcie wybranego produktu. Czasem jednak stan magazynowy może być nie odświeżony zgodnie z aukcjami allegro, z tego względu zastrzegamy sobie prawo anulowania oferty.

W jaki sposób mogę zgłosić awarię sprzętu?

Jeżeli produkt, który otrzymałeś jest niesprawny, kontaktuj się z nami na adres mailowy kontakt@best-sales.pl