pytania i odpowiedzi
Oferta i składanie zamówień
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
- Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto
- O każdym etapie informujemy również drogą mailową
Gdzie znajdę rachunek?
Rachunek elektroniczny załączamy do powiadomienia mailowego o wysłaniu towaru
Czas realizacji zamówienia
Towar wysyłamy do 72 godzin od zaksięgowania wpłaty w dni robocze. Gwarantujemy otrzymanie przesyłki do 10 dni roboczych.
Czy wybrany przeze mnie towar jest dostępny?
Dostępność towarów w magazynie wysyłkowym można sprawdzić bezpośrednio na naszej stronie. Szczegółowa informacja widoczna jest na karcie wybranego produktu. Czasem jednak stan magazynowy może być nie odświeżony zgodnie z aukcjami allegro, z tego względu zastrzegamy sobie prawo anulowania oferty.
W jaki sposób mogę zgłosić awarię sprzętu?
Jeżeli produkt, który otrzymałeś jest niesprawny, kontaktuj się z nami na adres mailowy kontakt@best-sales.pl